Популярни публикации

Общо показвания

вторник, юни 12, 2007

ОТНОВО ЗАБРАНА

http://www.xnetbg.com/www/site/index.php?с Съжелявам, Scorpion, достъпът до този форум ти е забранен! Виж в темата за съсипването на България, ако поста ми не се изтрие от други модератори. Край на цитата. Скорпионът това съм аз в този форум, където обсъждат проблемите на психоконтрола и Илюминатите. Там обсъждат и пише черно на бяло, /цитирам по памет/, че можете да си позволите да сте индивидуалист, да критикувате, да сте срещу системата, даже да информирате за ужасите на Илюминатите, стига да спазвате правилата. И в този форум пада едно информиране, едно чудо чак до небесата, но всички спазват правилата. Аз естествено не ги спазвам, защото не само се информирам, не само съм тяхна жертва, но и прилагам на практика знанията си, т.е. със и без информация, съм вън от Матрицата. Или с две думи казано, за умняците, Илюминатите много добре знаят, че като спазвате тяхните правила и сте натопени до ушите в Матрицата, те нищо не рискуват и може да си плямпате, колкото си искате и каквото си искате срещу нея. Това само я прави само по-популярна, но непоклатима, след като и превивате гърбина. Е, плямпайте си тогава, колкото си искате във форумите на Матрицата и си въобразявайте, че правите нещо, но скоро вълчия й капан ще се затвори и ще щракне около всички. Капанът на Матрицата е страшен, но още напълно не се е затворил и тогава ще видите звезди по пладне. Впрочем аз още с първото си влизане предупредих, че няма да ме държът дълго. Истината много бързо им подпарва под гъзеца. Приятно ви самозбалуждаване и взаимно лъгане на всички форумци от форума на xnetbg . Горе долу на същия принцип вашите бази и деди, вашите майки и бащи докараха България до това положение, а на вас са ви оставили да я довършите. Крушите не падат по-далече от дървото. .

1 коментар:

  1. А ти що си мислеше, че като пише форум за конспирации и уфология и че всичко ще е тип-топ?! Там, където много се тръби е ясна работата, още по малко пък използването на похвати ,които уж се отричат - "Играй по правилата!", а в същото време са приоритет! Матрицата какво е? Не е ли игра? А игра се играе по правила. Някакви си малки дечица прочели научна фантастика и си мислят, че вече открили топлата вода хохохохо!Да прочетеш и да повярваш в прочетеното, няма нищо общо с осъзнаването! Еволюционната стълбичка не е толква къса и не всеки може да препуска по нея с бясна скорост.

    ОтговорИзтриване