Популярни публикации

Общо показвания

вторник, ноември 27, 2007

ЗАСЛУЖАВА СИ ДА ПРОЧЕТЕТЕ ТОВА !!!

http://www.imadrugpat.org/illum-zion.htm ЗАСЛУЖАВА СИ ДА ПРОЧЕТЕТЕ ТУК И ДА ХВЪРЛИТЕ ЕДНО ОКО НА СЕБЕ СИ И ВСИЧКИ ОКОЛО ВАС И ДА СЕ ВИДИТЕ ЗАЕДНО КАКВО МЯСТО ЗАЕМАТЕ В МАТРИЦАТА И ПРИ ЖЕЛАНИЕ, КАК ДА ИЗЛЕЗЕТЕ ОТ НЕЯ, АКО НЕ ВИ Е НАПЪЛНО КОНДИСИОНИРАЛА И ПРОМИЛА МОЗЪКА. В тези разсъждения сигурно има и манипулация и някои неточности, но по-важното е да си откриете сами истината в него и да видите глобалността на нещата, които ни заобикалят и къде ни водят. Каквото и да четете, каквото и да виждате, никога не забравяйте и сами да мислите и преоткривате истините през вашата призма. Научете се да събуждате и истините, които тлеят някъде в душите ви и чакат само на бял свят да изкочат, стига душата ви в Матрицата да е оцеляла. Ние сме в времето и времето е в нас !!! Бог е в нас и ние сме в него и не го търсете там, където го няма и никога не е бил. Това е, дами и господа, човек се ражда, за да трупа опит, знания и върви нагоре по еволюционната стълбица, а не за да прави само пари и кариера, които бързо изфирясват през комина и само пепел остава, като продукт на деградацията. http://www.voininatangra.org/modules/xfsection/ http://www.voininatangra.org/modules/xfsection/topten.php?counter=1

2 коментара:

  1. Времето е фикция и не съществува. Съществува само СЕГА (:)) не вестника имам предвид) - другото е плод на Мая - илюзията. В двойнствеността на матрицата сливането на светлината и мрака води до сумрака на царството на Хадес - "съществуващото несъществуване". Царството на Мая - Кали Юга свърши. Настъпва нова епоха - епохата на Светлината. Затова и мишоците на Хадес се щукат панически насам-натам, търсейки спасение от изчезващото си "несъществуване". Напразно! Но те не го знаят - нито ще го разберат.
    Привет Надежда

    ОтговорИзтриване
  2. О, Каруцарю,

    Къде се загуби по тъча ?
    Нашият приятел Чолака беше публикувал вчера един твой коментар за Пипи във форума на "Стандарт".
    Аз преди да знам каквото и да е било, чувствувах, че има нещо много гнило, но не ми се анализират нещата, пък и не знам защо, никога не провокирал любопитството ми, което вече е много лош признак.
    Тази снимка на новия му блог с уста целите в кръв, не ти ли говори нещо много точно, всъщност ?

    Ако мога да обобща в едно изречение все пак ситуацията, мисля просто че за всички нас, които чаткаме нещата ни демонстрират сила и ни казват, какво може и на нас да ни се случи, един вид. Нещо от тоя сорт, трябва да е и кой знае още какво, като се има предвид колко са им болни мозъците и колко шантави работи могат да им се пръкнат у програмираните глави, пълни само със сиджимки.
    Тия искат всички да станат като тях зомбирани и програмирани еничари от най-нов роботизиран тип и нищо повече.
    Е, да ама не, чат пат се срещат и слънчеви души, които това не ги засяга и не може да ги засяга.

    Знаеш ли, аз като бях малка и с порастването се поизгуби това чувство малко, просто си ги знаех тези неща за времето, че не съществува. Никога не съм имала чувството, че съм се родила и живея за първи път на земята, винаги съм била преизпълнена с убеждението и знанието, че този ми живот е просто едно продължение и че идвам отнякъде, само че не си спомням откъде точно.
    В мен никога не е имало някакво прекъсване и в детството ми това чувство беше много силно и аз го приемах много естествено и нормално, както и много други знания закодирани в мен, като си мислех, че с всички е така.Разбира се с времето трябваше да открия, че с повечето хора това съвсем не е така и даже с някои от тях по никакъв начин не се връзва, сякаш наистина сме от съвсем различни планети.

    Е, те такива ми ти работи.

    Какво става там у Финландско, явно и там програмират младежите и ги правят програмирани психотронни убийци и ги пускат отвреме навреме на терена да покажат в действие, колко са им добри матричарите в областта на курдисването и сеченето на зомбита със некачествената замба.

    Вчера като се разхождах по коледния базар така известен в Монтрьо видях, че са открили временен коледен ресторант с финландска кухня съответно в дървена къща, специално построена за целта. Прочетох менюто и се сетих за тебе, та ако са те сърбели ушите, да знаеш че от мен е било.
    Аз съм голям рибар, но хубава риба съм яла само в България - най-хубавата и най-добре приготвена, в Австралия и Нова Зеландия.
    Навсякъде другаде си е пълен буламач, поне за мене, освен там, естествено, където не съм била и не съм яла рибица.

    И сега какво, търпеливо да чакаме в зоната на здрача, идването на Светлината и изчезването на тия, които всъщност не съществуват ?

    Може би и затова, те толкова много се взимат насериозно и използват всякакви изкуствени начини, за да си докажат на себе си и на другите, че съществуват и че са нещо. Не знам за другите, но на мен с техните методи, /правене на кариера с неистово желание и огромен ищях, трупането на пари и имане, заместването на празнината с огромни претенции че представляват нещо и колкото тези претенции са по огромни и грандомански, толкова те са по-изпразнени от съдържание и практически наистина несъществуващи в пространството, славата и известността, с която държат толкова много да се покриват, запазване на своята територия с нокти и зъби като предатори и прочее/ винаги са ми доказвали само, че наистина не съществуват и всичко е въздух под налягане. Фалшиви са и на фалшиво и празно бият, като ги почукаш, точно като празни каракачански гюмове. Познавам ги от километър и ги чувствувам веднага, може би защото не понасям никакви форми на фалшификата. Но както е тръгнало, няма да има нужда да бъдат разпознавани, защото просто няма да има други.

    Аз не съм виждала нормална физономия и един чифт хубави човешки очи от твърде отдавна и по всичко личи, че скоро няма и да срещна.
    Нещо много съвършенна техника развиха за зомбиране на хората и както е тръгнало една читава глава вече не остава.

    Знаеш ли нещо, моля, за Воините на Тангра с мишите опашки ? Преди няколко седмици спряха да ме допускат да чета форума, иначе от две години почти веднага след като се записах ме спряха да пиша в него. Но от няколко дена не мога и да чета дори материалите. Може ли да ми кажеш, дали на теб страницата се отваря. Чолаков някъде пишеше, че и на него не се отваря страницата.Просто искам да знам, дали само на нас не се отваря или въобще вече ги няма мишоците.
    Мерси предварително, ако речеш да си направиш този труд за мен.
    Ако не си пишем този месец, да ти пожелая отсега весели коледни и новогодишни празници.

    Така както аз те чувствам в пространството, без дори да съм ти виждала физономията, което усложнява малко нещата, ми се струва, че ти успяваш все пак да си на върха на вълната и преживяваш не много лошо /не говоря в материалния смисъл на думата/, което пък ме бута да си мисля други неща, ама нема пък сега да ти ги кажа. Сигурно един ден ще ме блъсне главата и ще ти ги кажа, особено ако ме провокираш, това е сигурно.
    Но все пак ще те запитам нещо в тази връзка и мисля, че ти си от малкото, който ще разбере смисъла на въпроса ми.

    Ти замисляли си се и проверявал ли си лично и върху себе си, дали знанията и разбирането на нещата в дълбочина и най-вече от езотерична гледна точка са достатъчно условие, за да съществуваш наистина и да си светлина, а не от другата страна в зоната на здрача и тъмнината ?

    Питам де, защото съм виждала не малко хора, които много са чак по тези въпроси, но това не им пречи да са фалшиви до мозъка на костите си, изпълнени само с тъмни сили, при това добре и успешно насочвани.

    Е, стига ти толкова за днес разсъждения, че ще отворя много работа на преводача на моите инквизитори и без да искам пак ще им дам някоя нова идея за психотерор върху меня.
    Нали знаеш, техния девиз е: Опознай врагът, за да ти е вързан в кърпа.

    Светлината винаги е враг на тъмнината.

    ...И бухълът казал на светулката:
    - Пречиш ми защото светиш в тъмнината и не мога да ловувам в дербите на гората.

    Всичко добро

    Надежда

    ОтговорИзтриване