Популярни публикации

Общо показвания

вторник, декември 18, 2007

АХ, МОЙТО ГОЛЯМО СИНЧЕ, НАПРАВИ ТРИЙСЕТТЕ !!!


ВЕЧЕ НИ ЛИЧИ, ЧЕ СМЕ ПИЛИ ЧЕРВЕНО ВИНО И ЯЛИ ТОРТА ОТ БОРОВИНКИ.


ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН И НАЗДРАВЕ ЗА НИКИ !!!

МАЛКО КАРТИНКИ БЕЗ БОРОВИНКИ



Малко пунт и пластика, както си ни е обичая, за да върви шоуто на живота !!!
Малко дрън, дрън, дрън, чин, чин, чин и отпразнувахме юбилея на Ники по търлъци.

Както винаги, сме сам самички, далеч от роднини, от родина, захвърлени в пустиня, на Запад, докъдето погледът ти стига сухотия, всички в миражи живеят, оазиси им се привиждат и нехаят, че реалността ги застига.




Лелеее, както сме я подкарали тая година, малкото ми синче Марти цъкна двадесет и пет, Ники удари трийсетака, а аз тяхната мамааа - извъртях трийсет на квадратче - все юбиляри. Eле пък аз, толкова наедря цифрата, че да не плаша младите, използувам вече умалителната форма на квадрата и малко диета, че да влизаме в кадъра.

Типични и ужасно смешни женски илюзии, пози и надежди за разтоварване ..., за да не гръмнене или почнеме другите да гърмиме !!!

Не бойте се, в мойто невероятно дебело досие, остава само да ме обявят и за терористка, за да е пълна лъжовната картинка в него и да отразява олиго-френското маниакално състияние на съставителите мууу. УУУ, пълни нещастници, изфирясали и изтрещели отвсякъде.

Няма ала-бала, въртят се колелата, нооо няма да предаваме четата, байрака и височината, нищо че шестаците напинят яката.

Какво да правиш, докато им плащат народите, ще тероризират, малтретира, контролират, криминализират и убиват всички ?


Като курдисат робот-ченгетата, нищо не те спасява, докато не им се развие пружинката и после врът, врът, врът, пак ги завъртът на същата програма и пак са на линия, тия гадни копелдак-роботи на Станата.

1 коментар:

  1. Хей, Каруцарю, Царю честити,

    Къде се покри бе, да не са те затворили и тебе некъде по джандема като Пипи дългото чорапче и те пуснат по къси чорапе ?

    Да не си останал и ти като самозвания цар Симеон гол голеничък ? Ако го разбера, да знаеш аз ще съм първата да ти го кажа, ако не друго, смелост поне не ми липсва.

    Не пишеш нищо ново във блога ти и не ми отговаряш, та започнах да се безпокоя, аз съм си такава.
    Преди като пишех в страницата на нашия приятел, като се покриеше отвреме навреме, веднага му пращах личен имейли да съм сигурна, че не са го утепали някъде и той горкия винаги ми отговаряше, въпреки, че в повечето време ми беше сърдит, но все пак оценяваше фактът, иска не иска, че бях единствения човек, който се безпокоеше за него.
    Аз, може би бях единствения човек, който си давах точна сметка, в какво положение се намира и в какви страшни ръце и се страхувах буквално като майка за него, че могат да го ликвидират. Казвах му да внимава с храната и питиетата, но не мисля, че ме е послушал като гледам колко е неврозиран.
    И все пак успяха да му внушът и го насъскат срещу мен, което говори, че с доста конци са го вързали, но иначе не ще и дума не му липсва смелост и продължава борбата, макар и да е във вид, в който по-скоро обслужва врага, но е по-добре така, отколкото като другите да си траят като пукели. Той се поддава лесно на манипулация все пак, което е обяснимо, но не съвсем простимо. Загубил е дълбокото усещане, инстинктът си, за враг и приятел.

    Те никога не позоляват и използват всичките си маанипулативни методи, на две осъзнати малко или много жертви да се съюзът и да се поддържат. Царе са на разделението и владеенето, толкова векове го упражняват, че са стигнали до съвършенство. Но при мен не вървой, не им се давам на тия помияри, пък каквото ще да става.

    Ти да не си отишъл да продаваш краставици у Пловдив за празниците ? Дано да е така, а не нещо лошо.

    Сега просто исках да ти пожелая весело прекарване на празниците и много успешна и щастлива Нова година, доколкото това въобще е възможно в смисъла, в който аз го разбирам, т.е. невъзможно. Все пак, ако ти си в състояние да се чувствуваш щастлив, аз ти го пожелавам от сърце и дерзай човече и дано само добри дела да вършиш, че аман от сатанинските изпълнения на безбройните слуги на копилетата на Дявола. Малко илюзия не е излишно, стига да не го завладее изцяло, както повечето хора днеска.

    При вас там у Финландско сигурно вече е много студено, щом и тук у Швайнерско много застудя, което е рядко явление специално аз, където живея и микроклимата е много мек. Климътът е мек, но и мозъците им много меки, да не кажа разкшакани и на фисели вързани у всички швайнери. Явно чифутите са се престарали тука с промивките на мозъци, за да си осигурят стабилна банкерска база за пазене на крадените парета и не са оставили една читава глава у тая скапана държава. Швайнерите надминават в пъти даграданщината на чифутите, явно са преиграли, като всички маняци,но и ще си плащат един ден и за това. Избрали са да им слвужат за каса, но в същото време им имат зъб и ги третират жестоко и са под тотален психоконтрол, няма един нормален човек.

    Бясна съм, откакто ги издордисах на блога за последните им изпълнения, те съвсем пощуряха и аз си го знаех де, но това за мен не е причина да не ги донасям. Мажат вече всичките ми дрехи с разни отрови, докато преди беше само с домашните ми дрешки и редовно ми изчезват неща просто, за да ме ядосват. Колкото за храната и козметиката, никога не са преставали и не пропускат никакви възможности, за да го направят, като ми влизат редовно в апартамента. Абе всичко си върви неотклонно по програмите им. Няма спасение, курдисан будилник се спира само с удар, нали знаеш, много силен и завинаги.
    Тука закони нема, нема и никъде другаде всъщност, но ха де, никой не иска да го види, потопени в тотални илюзии, че е по-лесно. Лесно, лесно, но ще им излиза през носа тепърва на всички.

    Ще фърчи дреп и перушина от постоянно облъчваните на талази бройлери. Дори не кудкудякат само мячат, нищо че не са котки. С тая генетична модификация, съвсем са им сбъркали нещо кода. Само дето на четири крака не са тръгнали и не са си сложили опашки на задниците.. Е, поне вече знаят да се делят на педераси и педераски, за останалите дори не се знае какви са, освен че са перверзни до мозъка на костите си.

    Намирам се в свободната зона на концентрационния лагер наречен Швайнцария. С парите им замазват очите и им купуват душите и толкоз, но иначе само трагедии се разиграват в тая тотално скапана държава. Всичко се развива точно както при комунистите, но в още по-страшни измерения и падения, заливосвани с парета, за да изпълняват по-стриктно сатаниски заповеди.

    Но летът, летът все надолу и рано или късно ще се разпльоискат на дъното и това е сигурно, просто няма начин.

    Но какво да се прави, колкото повече се отпускат и преминават границите, толкова техните господари са по доволни, защото стават от само себе си истински копелета на дявола. Практически отдавна съм разбрала и открила, че чрез такива като мен по-отбрани и особено ценени жертви, те провеждат фактически психоконтрол и модификация на еничарите им. Тази взаимовръзка отдавна съм я откроила от общата тенденция и начини за контрол. Внушават им, че могат да си позволят всичко каквото им хрумне върху жертвите, без да се страхуват от каквато и да е отговорност и наказуемост и ги оставят да си развихрят най-долните страсти, което естествено им става навик и втора природа- Те точно по този начин те сами се превръщат в истински копилета на дявола като му отпускат напълно края. Много хитро, като всичките им манипулвации, междувпрочем. Това не може да им се отрече. Това, което човек сам си направи и най-голямия му враг не може.
    Един вид, когато човек се отрече дори от елементарните си човешки принципи, фактически се отрича и от всичко човешко в себе си и сам се модифицира и превръща в изрод-еничар и сам си прави практически, най-голямото зло. От човек става едно освирепяло нищо. Не случайно е казано, че направиш ли лошо на някой, преди всичко на себе си правиш злина. Е, те тва е положението, но хората въобще не мислят или мислите им кръжът в много ограничено пространство и не могат да сглобяват нещата в тяхната цялост, което пък идва от фрагментираните им мозъци и всичко приемат частично. Абе, въобще голям ужас.

    Едно само не ми е ясно, защо аз го мога, а те не го могат, като и на мен нееднократно са ми фрагментирвали мозъка , пък да не говориме, под какъв страшен психотронен контрол се намирам и са се вързали с мозъчните ми вълни и нощно време мани, мани, голям ужас става на фронта. Мисля, че просто не искат и така им харесва, такива сигурно са били и в миналите си животи и продължават по същата линия.

    Но, за да заключа, както съм си свикнала с изводите, трябва да кажа, че дори само фактът, че хората дори вече не се ужасяват от всичко, което става не само с другите, но и със самите тях. Това е много голяма трагедия и тя ще повлича тепърва голями страхотии.
    От мен да го запомниш, идват страшни времена, в които еничарите съвсем ще му отпуснат края и не само към жертви като мен, но към всички други и те точно там ще е голямата трагедия. Макар че, според мен в България съвсем са му отпуснали края и моята съдба е и съдбата на България - гонени, преследвани, модифицирвани, контролирани, убивани, измъчвани, тероризирани и пр. и пр.

    Аман от помияри-еничари, за които вече няма спасение, освен до стената и от упор у главата, а за останалите единственото спасение е, осъзнаването, което въобще не се забелязва дори в най-начални форми.
    Тъпунгерска работа, ако трябва да използвам твоята терминология, но е твърде меко казано за тия отровни мекотели.

    Е, хайде стига ти толкова.

    Приятни празници !!!

    Надежда

    http://enkade.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване