Популярни публикации

Общо показвания

събота, септември 09, 2006

МЕСАЖ ДО БУБА

БУБЕ, АЗ СЪМ ПОТОПЕНА В ПЪЛНА ИЗОЛАЦИЯ И НЕ СТИГАТ ДО МЕН НИКАКВИ ИМЕЙЛИ. НЯМАМ И ТЕЛЕФОННА ВРЪЗКА !!! НАМЕРИ НАЧИН ДА СЕ СВЪРЖЕШ С МЕНЕ. ОСТАВИ МЕСАЖ ТУК В БЛОГА, ЕВЕНТУАЛНО ЩЕ ГО ПОЛУЧА, НО И ТОВА НЕ Е СИГУРНО. ИЗПРАТИХ НА ИНА МЕСАЖ ДА ТИ ПРАТИ ОТ МЕН СЪОБЩЕНИЕ, НО И ОТ НЕЯ, НИ СЛУХО, НИ ДУХО. ЧАКАМ ДА СЕ ОБАДИШ, АЗ НЕ МОГА НИЩО ПОВЕЧЕ ДА НАПРАВЯ. НЕ СЕ ПОДДАВАЙ НА МАНИПУЛАЦИИ !!! НАДЕЦ ЯДЕЦ Втори месаж: Дано ми пуснат пощата вече, гадните мръсни швайнери. Днес направо свистеше при мене със страхотна сила, бяха пуснали докрай електро-магнитните машинерии на тавана. Наложи се да бягам от тука. Такава страхотия, досега не бяха правили и с такава сила. Нещо страшно беше имах чувството, че чак предметите ще прониже това страхотно свистене на много високи честоти. Сега спряха. Да видим докога ? Ето, на това му викам аз ДЕМОНОКРАЦИЯ, ДА СИ ПРАВЯТ ОПИТИ С ХОРАТА ПРЕД ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ И НИКОЙ НИЩО НЕ ПРАВИ. ДАЖЕ НАПРОТИВ, ВСИЧКИ ИМ ЛАЗЯТ В КРАКАТА КАТО ПЛУЖЕЦИ, КАКВИТО СА СИ И ИМ ПОМАГАТ В ТЕЗИ УЛТРА КРИМИНАЛНИ АФЕРИ, АБСОЛЮТНО НЕЛЕГАЛНИ. БОГ ВИСОКО ЦАР ДАЛЕКО, ТОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО !!! Един ден ще ги сочат с пръст пред целият свят и ще ги съдят като най-голямите престъпници на човечеството, но за сега опитите на гестаповците продължават с пълна пара. Те стават все по-нагли и по-арогантни. Най-гадното е, че всички това ги чака и те дори нямат никакво съзнание за това. Мозъчните промивки и фрагмантацията са тотални. Взаимното изтребване продължава. Само да беше тук, че сама да се увериш какъв ужас е това. Но, като беше тук, бяха по-ниски и от тревата. Надявам се, че и Мими като дойде, няма много да ни притесняват, пък после аз ще хващам гората. Нали разбираш, номерът е, да излезе, за пред вас, че аз си измислям само глупости и, че нищо наистина няма. Да, ама, не. Те са тук, барабар с целия си гестапо-щаб и нямат никакво намерение да опразнят терена и ден не минава без изпълнения и удари под кръста. Да не говорим за облъчванията и ниските и високи честоти. Там вече действат усилено през нощта и са на денонощна вахта, тъпите му дяволски копелета. Това е положението. И от мен да знаеш, когато някой е ангажиран от тях и е с тях, той винаги ще твърди обратното на моите твърдения, просто защото автоматически защитава първо себе си... Нали разбираш за кого говоря ? Да, ама, те всички ще минат по реда и за никому прошка няма да има. При който надделее любовта към ближния и не мисли само за себе си, би се противопоставил и спасил другия, но по този начин и себе си. Защо, защото като им станеш съдружник и слуга не само че, не ти прощават, но може един ден и да са по-жестоки. Мекотелите никога не печелят, това е сигурно. Леля Нади

Няма коментари:

Публикуване на коментар