Популярни публикации

Общо показвания

петък, март 03, 2006

ЧЕСТИТ НАЦИОНАЛЕН ПРАЗНИК, БЪЛГАРЧЕТА !!!

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК БЪЛГАРЧЕТА !!! Аз съм българаче !!!??? Аз съм българче, имам конци само у главето, имам и сиджимка на вратлето, потропвам забързано хорце, като истинско балканско мече. Аз съм българаче истинско марионетче, подръпвата ме, кога с веригата, кога с конците, подхвърлят ми само огризките Височайшите дресьори с палките и медалите, обират лаварите с парите в шапките Аз съм българче, живея само от милостиня на властуващи господари, забравили, що е това народ и свобода, уяли се просудняци, извратени народни садисти Аз съм българче, но не живея, вегитирам и медитирам, клюкарствам и критикувам само на борба не излизам Аз съм българче Но, докага ли ? - се питам сега, българската нацията пред очите ми се стопява, потънала в цялата си величава мизерия, Дяволът в своя поход за унищожението на човечеството, реши първо да се справи с българското войнство. _________________ _________________ http://enkade.blogspot.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар