Популярни публикации

Общо показвания

понеделник, август 19, 2024

СБОГОМ РОКО, С БОГ ЩЕ ТИ Е ЛЕКО НА ДУШИЦАТА !!! ADDIOOO ROCCOОО, CARO MIO !!!

..................................................................................... Имах, чувството, че ако напиша нещо, ще се приравня с врагове ти, които се надпреварват да точат лиги, да ронят крокодилски сълзи, жалейки те и възхвалявайки те, дооо небесата, но удовлетворени. Така де, кралят умря, да живее краля. ------------------------------------------------------------------------------------ И ВСЕ, ПАК НЕ СЕ СДЪРЖАХ, СКОРПИН БЕ СКОРПИОН, НЕ Е ШЕГА РАБОТА, НАЛИ ЗНАЕШ ? МИР НА ДУШАТА ТИ В "ДУШИ"(vilage DOUCHY), ТАКА ИЛИ ИНАЧЕ, САМО КУЧЕТАТА ТИ ОСТАНАХА ДОКРАЙ ВЕРНИ. САТАНИТЕ, СЕНЧЕСТИТЕ И ПОМИЯРИТЕ ИМ НЕ ПОНАСЯТ СИЛНО ИСКРЯЩИТЕ ЗВЕЗДОНОСЦИ. ЗВЕЗДИТЕ ЩЕ ПРИЕМАТ ОЩЕ ЕДНА ОСЛЕПИТЕЛНА ЗВЕЗДА С ШИРОКО ОТВОРЕНИ ОБЯТИЯ И СВОДЪТ НЕБЕСЕН ЩЕ ЗАИСКРИ ОЩЕ ПО-СИЛНО, А ГОРКАТА ЗЕМЯ ВСЕ ПО-СЕНЧЕСТА И ГОРЕСТНА !!! ГОСПОД ДА ТИ ПРОСТИ ВСИЧКИ ГРЕХОВЕ !!! ЩЕ ТИ ПАЛЯ СВЕЩИЦИ, НЕЗАБРАВИМИ, НЕЗАМЕНИМИ, НЕСРАВНИМИ !!! ДО СЛЕДВАЩИЯ ПЪТ !!! ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' ------------------------------------------------------------------------------------- Вметка с наметка: Впрочем, аз нямам кучета, така че ... вай, ужас безкрай, сам самичка, само сатанисти стръвно ме обкръжават, зъби тракат, рамжът страшно и прилагат сатанинските си методи, ежедневно!!!??? Ти си там, където има само Истина и вече знаеш, кой-кой е в Играта, какво, как и защо. Разбрал си, най-фаталната грешка на живота ти, да живееш в най-сатанинската държава, в централата на Сатаната. Събират самородните диаманти тук, за да ги държат под пряк контрол. Нямаше да ми повярваш и да го осъзнаеш напълно. Съжалявам, с много прискърбие. Не е лесно да си пълен Пас с един истински АС, нооо и аз съм си АЗ. Честта задължава, когато имаш пред себе си пратеници на Сатаната. Нищо не е случайно. ПОЧИВАЙ В МИР, "ЗВЕЗДНИ" МИ БЛИЗНАКО, В НЕБЕСАТА ЩЕ СМЕ ВЕЧНО НА ЕДНО МЯСТО !!! ПОКЛОН ДО ЗЕМЯТА !!! -------------------------------------------------------------------------------------- Още една вметка за едни, те си знаят кои, многооо са навървени в играта, както винаги. Не влизам никога в Играта на най-големите си врагове на абсолютно никаква цена, по никой начин и за абсолютно никой !!! Добри режисьори на игри, принципно казано, но не и за мен, щом СЦЕНАРИСТЪТ е дяволът. Приемаш отговорност, отиваш "случайно", казваш, питаш и получаваш, евентуално. Толкова е просто, нооо отговорно, лице в лице. Така или иначе, аз знам, че ти знаеш, че аз знам, че ти знаеш. С риск на живота си и дори да не искам, наистина, не бих могла да откажа - никога и даже много повече, в този случай. А иначе, пиеси гледам с удоволствие, но само на сцена, особено, ако главната актриса е толкова перфектна. Дааа, знам какво е казал Шекспир, любимият ми автор. И те така, пиеската "Ромео и Жулиета" се отлага с няколко века. Колко жалко ??? Знам и колко много сатаните се възползват от талантливите светлинни същности, единствено за своите цели долнопробни, чиста проба сатанински. Скорпионът най-мрази да го вземат за глупак с капак, при това безотговорно, би трябвало да го знаете ??? Някои Скорпиони се трансформират с времето в Орли и кръжат все по-високо и по-високо, остават все по- самотни и по-самотни там във висините, гледат от високото, виждат ясно цялата мизерия, която се случва по долните земи и се отвращават докрай. Падат на земята, само когато успеят, по един или друг начин, да ги целнат. Безбройните магове, сатани и отвратяги, въоръжени до зъби с най-новите си оръжия, не обичат орлите, лесно ги уцелват, та те са толкова малко в небесата. Нооо, звездните орли не умират, а се възвисяват !!! Нещо някой да не е разбрал, ми да е, след като не знае, къде да чете. Спекулациите ще са напълно излишни, след като не знаете, какво става зад кулисите, а там ври, кипи и шупти. Нямам никаква тенденция да се осветявам с чужда звездна светлина, моята ми стига, даже ми идва в повече, след като привлича толкова дяволски изчадия. Ясно !!!??? Това е !!! ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ https://fakti.bg/kultura-art/905566-edinstven от Милена Върбанова Не съм чела толкова възхитително естествено повествование и с такъв богат и точен изказ за Ален, нито на френски или на който и да е друг език. На свещения български език звучи невероятно. Слагам го в блога с удоволствие за Скорпиона със сабления поглед, както аз съм го кръстила. ....................................................................................................... https://www.blogger.com/blog/post/edit/preview/19037624/2502324332804276958 .......................................................................................................

Няма коментари:

Публикуване на коментар